fredag, mars 09, 2007

CasaGarcia


EG at work

Joel på discot

Mc Donalds i Kunming

Klippning #3 och slut resultat


Sista dagarna i Kina spenderade vi i Kunming.. en stor kinesisk modern stad..
Grupp ett flög ut på den 6 mars.. Jag som var i grupp två flög ut på den 7mars..
Vi som hade en extra dag spenderade den ute i staden och en natt på några klubbar..
Flyget hem gick okej. Från Kunming till Guangzhou var försenat 40 min så vi hade inte lika mycket tid att checka in. Vi sprang till gaten och kom på minuten.. Hade varit lite trökigt att missa sitt plan från Kina..
Väl i L.A USA, Cali hade jag en 13 timmars väntan till mitt nästa flyg.. Några timmar spenderade jag i något lyxigt hotel. Kändes skönt.. Finaste rummet jag varit i på många veckor.. En normal toalett, Mjuk säng och andra sköna standard saker i ett I-land. Med lite sömn, pga jet lag, flög jag till Bozeman via Salt lake city, till Casa Garcia.. Jag blev mött av Evan med en stor pizza.. var underbart!
Väl här i huset gör vi inget alls.. Käkar mat och kollar på film/tv. Laddar upp för California och VM!!!